fredag 11 mars 2011

det du!

tja nu är jag tbx!
ps. ärke muppen sofia hälsar ^^
denna kvällen har varit mkt trevlig...........njaaa....
* först hem och åt mat!  (äger)
*sedan dega framför datan! (bajs)
* konsum i skattkärr och köpa gotti! (äger)
*hem och dega vid datan igen! (bajs)
* sen chattat och sms:as med folk! (äger)
*sen målade jag en älg med krokika horn ! (äger hårt)
*sedan lysnat på jonas Brothers! (gay/äger hårt)
 och det va min kväll i punkt form!
inte många som kan svara jag målade en älg med krokiga horn om non typ frågar
"hej vad gorde du i helgen?"
men nu ska jag hoppa iväg på min råsa enhörning till det magiska landet i polen
kke bloggar snart igen.......om jag känner fört vill säga!(stenhård)
aja nu kommer torsten (min enhörning) så hejhej:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar